Reizen is niet gestopt... ook niet met kinderen! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Nynke Oosterman - WaarBenJij.nu Reizen is niet gestopt... ook niet met kinderen! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Nynke Oosterman - WaarBenJij.nu

Reizen is niet gestopt... ook niet met kinderen!

Blijf op de hoogte en volg Nynke

05 Februari 2017 | Nederland, Utrecht

Ik ging dus terug. Terug naar huis, naar m'n grote liefde, waar ik stiekem dus onwijs veel heimwee naar had. We kochten een huis, gingen verhuizen en kregen een kleine wereldreiziger in september 2013... Huisje, boompje, beestje!
Maar reizen, daar ben je nou eenmaal mee besmet. Zo gaat dat. En dus gingen we weer, met z'n drie dit keer. Van Sri Lanka naar Indonesië en via Australië en Fiji naar Amerika en Canada om vervolgens via IJsland zes maanden later weer thuis te komen.

Al die avonturen en tips lees je op www.reismetkinderen.nl

Laat je inspireren, want wat is het gaaf om samen de wereld te ontdekken. En wat fijn dat dat niet stopt als er kinderen komen. Enjoy!